Regulamin forum
- Postanowienia ogólne
- Rejestrując się na forum i korzystając z niego akceptujesz poniższe warunki, ustalenia i regulacje.
- W całym serwisie obowiązuje Netykieta.
- Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto.
- Każdy użytkownik odpowiada za treść swoich wiadomości.
- Kultura
- Językiem, w którym wyrażamy swoje zdanie jest język polski. Uprasza się o zachowanie jego poprawności i czystości.
- Zabrania się używania wulgarnych wyrazów, zwrotów mogących być odebranymi za obraźliwe, dyskryminujące, poniżające w każdym stopniu. Wypowiedzi będą cenzurowane, modyfikowane lub kasowane.
- Zabrania się propagowania treści nazistowskich, rasistowskich, szowinistycznych, nawoływania do aktów przemocy fizycznej i psychicznej, poniżenia, obrazy oraz wszelkich treści przyjętych za niesmaczne i wulgarne (np. pornografia, sceny masakry) tyczy się to również linków.
- Punkty 3,3 tyczą się również nazw użytkowników, treści zawartych w profilach, czacie, nagłówkach tematów, ankiet i ich opisów,
- Zabrania się umieszczania na Forum treści obraźliwych lub oszczerczych względem kogokolwiek.
- Tematy
- Tematy, należy umieszczać w kategoriach zgodnie z ich treścią i przeznaczeniem, tematy umieszczone w niewłaściwej kategorii mogą zostać skasowane.
- Nazwa tematu (pytania) powinna odzwierciedlać jego treść.
- Zakazuje się dublowania (powtarzania) tematów.
- Niektóre tematy z racji wielokrotnego powtarzania się mogą zostać usunięte bez wyjaśnienia.
- Posty
- Posty, komentarze i pytania odbiegające od tematyki forum będą przenoszone lub usuwane bez wyjaśnienia.
- Pisanie post pod postem w przypadku możliwości edycji, jest zakazany. Posty należy edytować, kto tego nie robi musi liczyć się z tym, że jego wypowiedz zostanie edytowana lub skasowana.
- Zabrania się zamieszczania treści o charakterze czysto reklamowym i publikacji postów w celu pozyskania linków pozycjonujących.
- Zabrania się nadużywania wyróżnień tekstu: pogrubienia, kolorów, wielkości czcionki.
- Moderacja
- Moderatorami tego forum są osoby oznaczone jako moderatorzy poszczególnych działów.
- Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do ingerencji w treść postu. Są oni zobowiązani do zamieszczenia stosownej informacji o edycji postu.
- Moderatorzy mają prawo edytować i usuwać wiadomości, których treść jest niezgodna z tym regulaminem.
- Postanowienia końcowe
- Administracja nie odpowiada za treści publikowane przez osoby trzecie. Przyjmuje jednak uzasadnione wnioski o usuwanie postów, bądź ich edytowanie.
- W przypadku łamania postanowień regulaminu, użytkownik może zostać upomniany, jeżeli upomnienie nie przyniesie skutku, konto zostanie zablokowane.
- Użytkownik ma prawo do usunięcia swojego konta z forum, z wyłączeniem napisanych już postów.
- Administrator zastrzega sobie wyłączne prawo do zmiany regulaminu. Nowa wersja wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
28 pytań
51 odpowiedzi
23 komentarzy
41 użytkowników